lördag 12 december 2009

Lite vårkänsla mitt i vintern?

Hej hej

Idag åkte jag och min lilla hundfia upp till klubben och tränade lite. Anna var gullig och kommenderade oss en lydnadstrea, med lite sporadiska belöningar.
Min lilla hundprutta visade sig från sin bästa sida och ord som "samarbetsvillig", "vill göra rätt" och "sansad" bråttades om att vara bäst på att beskriva min hunds dagsform.

Momenten gick helt okej, visst får vi fila på lite detaljer, men Narnis vilja att vara delaktig och göra kul saker med mej var så tydlig så jag gick hem för första gången på väldigt väldigt länge med känslan av hoppfullhet. Fantastiskt! Så när solen bröt igenom för en stund, stämde det precis in i hur jag kände mej! Efter regn kommer sol!

Hejsvejs // Carina & Narni

2 kommentarer:

Anna Sundalen sa...

Tusen tack för en trevlig träning. Himla kul att ha er tillbaka på banan. Vi håller tummarna allt vad vi orkar för att det håller i sig.

Kram

Kerstin sa...

God Jul Och Gott Nytt År
Önskar
Kerstin och Ockra