lördag 20 mars 2010

Oj, sol inne och sol i sinne

Hej hej

Äntligen börjar jag hinna ikapp livet!
Trappar långsamt ner mot mer normala arbetstider och börjar se ljuset i tunneln. Och så en härlig solig promenad i 10 grader plus - och till på köpet hittar vi våran lilla träningsplätt SNÖFRI och mjuk och TORR!

Liten gräsplätt + Boll i fickan och 5 levergodisar + glad hund och solig matte = TRÄNING!!!

Tio minuter senare travar vi iväg hemåt glada och nöjda och vips så känns allting lite lättare!
Min hund är inte fläpp! Hon var SKITDUKTIG! Vi hade kul i hop en stund! Inget gruff och inget morff! Och hon vill TRÄNA MERA!!! TJOHOOOOOO!!

Denna lilla glimt av framtidshopp resulterade oavkortat i en sväng med dammsugarn och ett röj av diskbänken och ändå massa tid över, oj oj oj!

Kram på er och se upp där ute allesammans jag tror baskemej vi är på väg tillbaka!

4 kommentarer:

Linda sa...

Vad härligt Carina!!!

Det är dig väl unt, jag hopas av hela mitt hjärta att det går bra!!!

Vårkram!

ulrica sa...

Härligt!!! Visst finns det "småsaker" som gör att livet känns så mycket bättre.

Hoppas vi kan få till en träff snart.. ;) Varför inte kombinera en resa till mig, med en liten tävling kanske.

kram kram

Kerstin sa...

Jamen det låter ju underbart!! Dessutom så stormar ju våren fram och det kommer lite vårblommor.
Kramar

Anna Sundalen sa...

Det låter underbart, du är saknad. Är så innerligt trött på att träna ensam.

Kram