måndag 29 mars 2010

Snart i mål eller bara halvlek?

Hej hej

Tänkte bara lämna lite livstecken så här på nätet, som jag verkligen inte har prioriterat högt det senaste... Sistaste av sistaste platsen eller nåt...

Narni är friskare än nånsin och gladare än gladast. Underbart!

Jag ser fram emot mina kommande normala arbetstider då jag skall försöka hitta tillbaka till träningen... Har provat lite smått och det är verkligen fantastiskt vad man kan göra med en frisk hund :-)

Däremot så känner jag att reserven för klubb-arbete för min del nog är rätt så uttömt en låååång tid framöver. Den 23 maj skall mina instruktörer ta examen, efter den här hundratimmarsmaratonutbildningen uppe på mina jobb.... och sen är det nån tävling kvar men sen är det långt uppehåll som gäller.

Narnis träning måste få högre rank i prio-listan och då ryker det ett par andra saker i listan, däribland klubben. Sorry.

Annars har jag varit på högskolan i Trollhättan idag och fått lite innanför västen inför hösten. Mitt vikariat på Najad går ut 30 juni, och sen tänker jag plugga på halvfart ekonomi, kursvis, på högskolan. Hoppas bara jag kommer med!

Det sista året har varit som en lång språngmarsch, men nu ser det ut som om jag kan börja skymta målgången för denna distansen i fjärran, och det ska bli underbart skönt att få pusta ut lite grann! Lite blåbärssoppa kanske man kan få slurpa på också?

Kram på er // Carina & Narni

1 kommentar:

Therese & Azzie sa...

Gott att höra att Narni är tillbaka på banan igen. hoppas att ni får en fortsatt underbar vår. Hojta till om du vill ut och promenera en sväng

Kram