söndag 15 november 2009

Betongkeps

Ööööh... Ja, så här framåt kvällen börjar man bli människa igen... Börjar man bli för gammal för att festa natten lång, svänga sina lurviga, hinka lite drinkar när man inte vaknar till förrän långt fram på eftermiddagen?

Igår var vi på Anders kompis 50årsfest och det blev ett väldans röjande. 50åringen visste inte om någonting själv förrän han stod bland alla och såg lagom snopen ut! Lyckat!

På festen fanns gott om dansanta karlar och det var länge sen man fick svänga sina lurviga såpass. Kul!

Fast jag överväger skarpt att köra bil nästa fest (typ om några veckor - klubbfest) ... Inte kan några glas dricka av olika slag vara värd en hel dag?

Hejsvejs från mej med äpplemos i hjärnan // Carina

1 kommentar:

Anna Sundalen sa...

Jössess!!! I min blogg är din senaste uppdatering tre månader gammal. Tyckte det verkade lite konstigt att du inte skrivit något men du har ju haft en del om och kring dig så jag reagerade inte nämnvärt. Först idag upptäckte jag att jag har missat hur många inlägg som helst :-(.

Skall genast börja felsöka, så här kan man ju inte ha det!! Och du, glöm det där med att köra på klubbfesten. Nu skall det ta mig f...n e mej drickas vin å hör sen!!!
Kram