lördag 17 mars 2007

No comments!

Satt här och funderade på varför ingen hittat till min blogg... eller iallfall inte lämnat några kommentarer... Och upptäcker att jag hade en inställning där bara googlare får lämna kommentarer! Inte så konstigt då att det inte kom några!

Bilden hittade jag när jag kikade i förra årets mapp... Glimmer låter Narnia härja fritt...






Igårkväll var jag och tränade en stund med Erica och Anna, och fick en väldigt bra träning. Trodde det skulle bli sådär, eftersom jag fick 3 åttaåringar i bilen, som skulle roa sig själva. Dessutom ringde en mamma och sa att hon måste hämta sin son (hemma hos vårat) halv fem... Mitt i min träning! Men det är ju bara att se glad ut och åka hem.

Vi hann dock få en apellklasskommendering och det gick riktigt hyggligt. Kanske kan vi bli färdiga längre fram i vår om vi lägger på en rem. Spåret och budföringen behöver filas på en del, har inte lagt för många ängsspår, och behöver nya platser och nya människor. Tror att jag skall kika ut några klubbar i grannskapet och åka och träna lite regelbundet ett tag.



Idag är det träning på tävlingsteamet igen, och solen skiner! Visst blåser det halv storm, men va sjutton, det regnar ju inte!



Hopp o Hej Leverpastej

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu skall det gå att lämna kommentarer!

Anonym sa...

Ja det gör det nog.......
Funkar. Sitter och vilar mig en stund - är helt slut i huvudet. Vi hörs snart.

Anonym sa...

Hejhej!

Skulle ha sagt det när vi sågs men glömde av det! Jag var inne och försökte lämna en kommentar men man behövde nåt konto eller nåt!

Så stor Narnia har blivit, svårt att komma ihåg att hon varit så liten. Va snabbt tiden går!

Ni var jätteduktiga på träningen. Tror säkert ni skulle klara apellklass redan nu med bra poäng!

kramkram erica