söndag 1 juli 2007

Lite gott o blandat

Tänk att jag har lyckats få till 3 spår de senaste dagarna, helt otroligt. Narni är fortfarande lite orutinerad och har på tok för bråttom i spåret, men på det hela taget så är hon motiverad som attans, kanonglad när hon hittar prylar i spåret och blir lika glad för belöningen. Har tagit för vana att lägga henne efter varje pryl, och märker stor skillnad. Hon fokuserar bättre och "håller" längre. Det blir nog bra så småningom.

I morse cyklade barnen iväg till brorsan och där stod jag och inte hade nåt att sätta nävarna i direkt... Anton sa snällt "Mamma, du kan ju gå och jobba"... Istället stoppade jag mej och hunden i bilen och åkte till klubben och tränade.
När jag kom hem var det min tur att ta alla 4 huliganerna, och dom badade, studsade stutsmatta och härjade hela eftermiddagen, med avbrott för en tur till Lars-Görans och varsin mjukglass med strössel.

Nu städar mina barn sina rum (!!!) och jag väntar på att få inspektera. Vi har kört veckopeng ett tag och för att få ut sin veckopeng måste rummet vara städat, tvätten instoppad och lite annat. Just nu fungerar det alldeles lysande, vi får väl se hur länge det håller!

Nästa söndag fyller Anton 8 år och därefter åker vi till Skrea med husvagnen. Det skall bli hur skönt som helst! Tänkte ta en tur till Falkenbergs BK och kika lite...

Hopp o hej leverpastej // Carina & Narni

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan, hoppsan!! Nu sitter vi i förtältet och njuter. Har precis uppdaterat bloggen. ;-)

Har haft kanonväder i ett par dar. Idag regnar det, men förväntar oss sol senare idag. *hoppas*

Det är kanon precis som vanligt här. Stämningen är på topp.

Kramar
Magnussons, Nordevik och Magnusson... :-)