tisdag 8 januari 2008

Utmanad!

Har blivit utmanad av Annica & Tino!

Vad gjorde du för tio år sedan?(för djur 1 år sedan)
Matte: Tränade och tävlade lydnad med min tervtik Greta, mittemellan barn 1 och barn 2.
Narni: Var en busunge på 10 månader.

Vad gjorde du för ett år sedan?(för djur, en månad sedan)
Matte: Tränade för att bli färdig för apellen. Var glad att julen var över, precis som nu.
Narni: Njöt av mattes plötsliga lust att träna spår flera gånger i veckan, tyvärr inföll december månad och träningstorka snabbt och lusten tog slut!

Fem snask jag gillar:
Matte: Choklad. Nötter. Popcorn. Frukt. Lakrits.
Narni: Kattmat. Köttbullar. Korv. Leverpasej. Frolic

Fem sånger som du kan hela texten till:
Matte: He he he.... är nog bara barnvisor som blitt sjungda det senaste... En och annan...
Narni: Sånger?

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Matte: Flytta till ett hus med skog och mark, och "gå ner" i tid på jobbet.
Narni: Köpa en egen soffa och skära ner i mattes arbetstid ännu mer...

Fem saker som du gillar att göra:
Matte: Umgås med familjen. Träna hund. Umgås och träna med träningskompisarna. Blajja med mina vänner. Åka båt.
Narni: Träna med matte. Busa med ungarna. Promenera. Mysa i soffan. Åka båt.

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Matte: Klänning. Evas Overål. Skinställ. Raffset.
Narni: Tassbandage!

Fyra favoritsaker:
Matte: Datorn. Klickern. Böcker. Träningsstället. Bilen.
Narni: Mina leksaker. Min säng. Mattes soffa. Klickern. Buren.

Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen... om de själva vill:
Ulle & Triton
Therese & Azzie
Linda & Rusa
Yvonne & Vilja
Patricia & Mixa

Inga kommentarer: