måndag 13 augusti 2007

Mentalbeskrivning

Idag har vi varit och gjort MH jag och Narnia! Och det kändes bra! Riktigt bra!

Fick det mesta på film dessutom (utom lilla jakten... min kära Eva blev så exalterad så hon glömde trycka på inspelningsknappen! He he he)

Älskade människorna. Lekte som en tok. Grep trasan med hela munnen. Blev lagom rädd utan kvarstående minnesbilder. Skottfast.
Som sagt det kändes helt otroligt bra, och till och med bättre än förväntat.

Har lagt in Mh:t på Narnias sida om någon vill gå och kika där!

http://hem.passagen.se/storgat

Dessutom så fick jag den äran att vara först ut på klubbens första 100% "egna" MH med egen beskrivare, egen testledare och såklart helt egna figuranter! Tackar och bockar för den äran, Andreas! Och Anna Sj var såklart kanon som testledare och säkert lika nervös som jag! Torun, Anna Su, Erica, Kerstin och Ingalill var ju också som vanligt lysande figgar. Vilket gäng vi har på klubben, dom är helt otroliga...

Konstigt, när man står där i banan, så kan man knappt tro att man ens har sett ett mh förut, snacka om att vara nollad i hjärnan!

Nåja, vi överlevde dagen, och med ett kanonfint protokoll som jag skall posta till Finland i morrn, Jaana kommer säkert bli glad! Det är ju hennes jobb man utvärderar...
Tänkte maila ett till Linda också, så håll koll på mailen om du hinner läsa detta först!

Tack Eva för hjälpen med filmandet! Det blev jättebra (kunde inte låta bli att kika)!

Kram o hej // Carina & Narnia (numera med känd mental status)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ett riktigt bra MH. (Anna och Torun har skvallrat.) Allt var tydligen väldigt bra, kanske det kan lugna dina tervnerver inför kommande prövningar. Till och med du verkar nöjd. En sådan tjej....

Kram Gunilla

Linda sa...

Vad kul att MH't gick sååå bra!!!! Längtar tills jag får se filmen och känner ett litet sting i hjärttrakten att jag inte kunde vara där och se er i banan live. Men som sagt en film är bättre än inget...

Grattis till en liten kanonvovve, ta väl hand om henne. Vilket jag i och för sig vet att du gör :)
Pappa Dart hälsar och skickar en puss till sin söta dotter.

Kram kram

Anonym sa...

GRATTIS!!! Att Narnia är bra det vet vi ju redan, men det är ju roligt att ha det på papper också. :-)

Vi ses ikväll!

Anonym sa...

Det gick faktiskt bra... exakt en halvtimma från Kållekärr och hit tog det. Nu hoppas jag bara att däcket behåller luften hem också. :-)

Skall anmäla mig till kursen direkt!

Vi ses!

Anonym sa...

Kul att MH:et gick så bra, men du kunde väl ha skvallrat innan så man kunde ha varit med och sett det. BRA JOBBAT.

Anonym sa...

Grattis! =)

Hon var jättebra lilla tösen! Göör skoj att se!

Det känns ju väldigt skönt att hon till största delen har släpp sina nojjor (bara grillning kvar va?)

Jag kan intyga att hon faktiskt var jätteskum och inte alls vanlig spökålder. Så det var ju desto roligare att se att hon är den superduber bra hunden vi egentligen redan visste att hon är, fast hon skrämmde oss lite! Hm, vi skulle kanske inte klara en mentalbeskrivning! =)

Stor kram erica o tilda

Anonym sa...

Tur att hon inte skulle ha mig som figge idag då hon helt utan anledning bestämde sig för att min högra ficka absolut kunde döda henne och "flydde" i kopplets längd.....
Kramar från en som med egna ögon och fullkomligt exalterad sett hur bra hon kan vara!!!!!

Anonym sa...

grattis carina du förtjänar det verkligen! kul att du har gjort ett riktigt kap med narni! eftersom jag inte sett er på ett tag är det lite svårt att föreställa sig narni göra ett mh ( ser henne som en 5 månaders rulta som hittar på bus) men så som du berättar så verkar det vara ett kanon mh, ska gå in och titta på det sen nu när jag blivit med bredband och faktiskt kan se mer än en bild om dagen innan datorn låser sig!hehe
ha det bra kram linnea