måndag 12 november 2007

Utmaning!

Narni har blivit utmanad av Cia (http://svecia.blogspot.com/) att skriva 6 saker om sig själv som gör henne speciell......

* Jag älskar alla leksaker i alla valörer, men favoriten är min gröna vattenkanna, tätt följd av min goa fotboll.
* Jag brukar ligga på rygg i mitten-skåran i fotändan på sängen (emellan matte och husse)med benen rakt upp i vädret hela natten
* Jag är en kelgris och får aldrig nog av kel
* Jag är inte rädd för några som helst konstiga ljud, men oj om jag får korn på strätt-katt, lammkött eller fiskmås, då blir jag helskraj....
* Jag kan inte äta kvällsmat förrän efter vi har varit på vår kvällsrunda, och om matte försöker slippa undan så går jag tätt i hasorna på henne och lägger huvudet i knät så fort hon sätter sig ner. Går liksom inte att glömma min kvällis. Även om jag redan har bajjat...
* Jag är suverän på att smyga! Speciellt fåglar är roliga att smyga på, men matte har börjat med en kul sakta övning där jag får smyga på bollar, och det är nästan lika roligt!

Skickar utmaningen vidare till Ulle & Triton, Therese & Azzie, Linda & Rusa, Ann-Marie & Lupus!

Hejsvejs Carina & Narni

Inga kommentarer: