onsdag 5 december 2007

Lite ljusare?


För att uppväga det förra gnäll-inlägget så tänkte jag lägga ut bildbevis på att jag lyckades få till en liten familjestund med det årliga pepparkakshusbaket! Frågan är dock om mest godis hamnade på huset eller i magarna... hm...


I helgen har det ju varit advent, och i sista sekunden fick vi upp ljusstakar, adventsljus, ljusslingor, stjärnor och även varsin adventskalender till barnen... puh!


Lusten att träna återkommer när trycket på mej minskar (och möjligheterna rent tidsmässigt är bättre när Anders är hemma), och igår fick jag helt plötsligt lust att åka till klubben en stund. När vi kom dit var det gnistrande frost över hela apellplanen och helt vindstilla. Väldigt vackert!! Och alldeles ensamna tränade vi på lite gott och blandat tills godiset tog slut, och sen åkte vi hem glada och nöjda.
Sitter och försöker få ihop vårens planering 2008. Skall först ha en hjälpisutbildning i januari och tätt inpå den en specialkurs i spår.. Och sen en specialkurs till för att täcka behovet på klubben, troligen tidigt på hösten... jag som skulle träna inför lägreklass... Hm...
Nåja, det är viktigt att utbilda folk, och när man väl kommer igång blir det roligt att ha kurs igen. Har ju även varit kursledare på ungdomskursen under hösten, men det där med barn och yngre ungdomar på kurs är nog inget för mig ;-))...
Nä, måste rusa.
Hejsvejs

Inga kommentarer: