söndag 22 juni 2008

Midsommar

Här kommer lite bilder från midsommar helgen på Lidköping!
Martinas "Allan", Mattssons Hobby, Nordeviks Homecar och Ulles inlånade Polar står på rad.
En hel liten by från TJBK!
Väderlekarna slåss om vem som har rättast. Dansken säger sol på midsommar över vår lilla del av Sverige... håller tummarna...

Och titta, på midsommaraftonsmorgon lyser solen! Jag och Narni tar en morronpromis längs Vänern. Narni fläppskrutt visar upp sina fläpperier sporadiskt under helgen. Konstigt nog är det bättre på morgonen. Förvärras underdagen. Bäst är när hon får ligga i buren i bilen. Då är hon nästan som vanligt en stund. Knepigt.

Midsommardans och marknad på Läckö slott.
Anton provar lyckan på potatisklyvning med medeltida svärd...

Och lyckas träffa alla 5 potatisarna och får pengarna tillbaka! Vi har närt en svärdsmästare i familjen! Dessutom hade han kapten Jack Sparrows svärd, så dagen var räddad.
Med oss hade vi lekledare Martina som fick igång hela campingens ungar med hundar och körde kapplöpning runt området.

Nu är vi helt slut efter en mycket trevlig midsommarhelg med trevligt sällskap.
Planerna inför nästa midsommar är redan smidda...

Vi ses // Carina & gänget


3 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilken mysig midsommar ni verkar ha haft! Blir så avundsjuk på dessa husvagnsägare! :-) Men jag måste tillstå att jag nog mest vill ha så man kan åka på hungevenemang - vad gäller "vanlig" camping så skulle jag nog klättra på väggarna efter två dagar. :-)))
Ha de gött!

Anonym sa...

Hej svejs!
Ser att ni haft en mysig midsommar.
Va knepigt med Narnis fläpp*kliar mig i huvudet* men det har ju blivit tokigt ibland med dessa fästingmedel.Kanske beror fläppen på det? Jag hoppas iaf att det ordnar sig.

Hare gott

/Annica

Vill bara skryta lite..
Jag har SEMESTER....

Anonym sa...

Visst hade vi det underbart!! Inte för att jag tvekat innan heller. Vet ju att med det sällskapet så kan inte ens vårt härliga midsommarväder förstöra stämningen!

Jag ser fram emot nästa midsommar.. men hoppas den inte kommer för snabbt. Tiden går ju så fort.

Kramar
Ulle