söndag 15 juni 2008

Söndag

Go morrn!

Har haft sovmorgon idag, den första på länge känns det som... Och då blir man ju lite grinig när man vaknar 0730 och inte kan somna om!! Funderade på att gå ut och träna en stund, men kaffekoppen och datorn vann striden idag. Skall träna ikväll, så det räcker nog gott. Istället tänkte jag ge mej på min träningsplanering inför högreklass och Lkl 3, och planera ordentligt, så att jag kan styra upp mej på träningarna. Annars tränar man lite här och lite där och glömmer det man egentligen måste träna... I LKL3 är det vittringen och fjärren som inte har fått "flyt" riktigt, men även rutan (hitta mitten) har vi slarvat med ett tag nu... I HKL är det massor att göra... Kryp, Framåt, skall, uppletande och upptag... Plus hela fenomenet "vänta på belöning".... Tänkte baklänges kedja, så att man får 3 moment i en serie till att börja med. På LKL är det fjärren som är sist, och i HKL är det ju hopp-sitt-hopp... Man kan ju varva så att man kör två serier och bryter mitt i oxå... Får väl se vad min lilla planering säger när den är klar...

Igår var det KM på klubben och jag var publik. Narni löper ju, och det var faktiskt lite skönt att få njuta av träningskompisarnas program istället, lungt och sansat utan fjärilar i magen...
Alla klubbisarna var kanonduktiga som vanligt och man kan verkligen vara stolt som TJBKare efter en dag som denna! Vinnare blev Martina & Diezel med snitt 9,6 eller nåt i den stilen!

Eftermiddagen ägnades åt storstädning, vilket sannerligen var behövligt... Emma sov över hos kusinen och vi andra myste framför teven.

Nä, nu hugger jag in i min planering!

Hejsvejs // Carina

4 kommentarer:

Alpha sa...

ibland får man slösa bort lite tid framför datorn, jag tycker att du fick en lång sovmorgon jag, hos oss är 06.00 en hyfsad start på dagen...

Anonym sa...

Hej!!!
Jag längtar till imorgon när man kan stänga av alla måsten och bara njuta med sina goa vänner. :-) Igår fick jag klart med husvagn.. haha.. får låna vår gamla.. den har fått en hel del skavanker sedan vi lämnade den, men vi lär väl vara torra om fötterna om det regnar i alla fall.. :-)

Kramar
Ulle

Anonym sa...

Tassar in och önskar er en trevlig sommar och lycka till i tävlandet ;)
Kramar från norrlands släkten

Yvonne o Vilja sa...

Halloj!
Klart att vi skall ha en träningskompis-fika... eller varför inte lite vin? Har ju brukat funka alldeles utmärkt efter träning... :)
Skall se om jag får scannat in bilderna från mappen jag har... Man var ju inte så snabb att ladda bilderna ifrån nätet när det låg där..:)
Skall träna kl halv 10 imon bitti om, ni kanske åker lite senare med husvagnen??? Pratade med Eva och och hon skulle träna då.
Hur var det? Tävling i helgen el?
KRams