onsdag 24 oktober 2007

piiiiooooong

Måste bara berätta... Inatt när jag log och sov, så vaknar jag av en vibrerande känsla i vaden en bit nedanför knävecket ända ner till fotknölen - och nästan som om man drar ut ett gummiband från något resår eller liknande - piooong. Sakta klingar känslan av och jag somnar om.
När jag senare går på toa vid fem tiden, upptäcker jag att jag går på foten som om den aldrig varit kass! Va? Måste väl ha varit en nerv eller nån sena i kläm nån stans!?

Idag är hela vaden alldeles mör som om jag sprungit maraton, och det surrar i foten hela tiden, men det gör inte så där knivigt ONT, utan foten/vaden är bara öm som om den blivit överkörd!
Vilken konstig grej! Hoppas hoppas att det går över nu...

Hejsvejs // Carina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad Bra hoppas att det håller i sig. Och du kan börja leva som vanligt.

Anonym sa...

Hej... nu har jag tagit emot ditt skäll och skrivit i min blogg. ;-) Är hemma med Wilma nu. Jobbade en liten stund bara. Hon har ont i magen och är hemma idag.

Hoppas, hopppas att hälen blir bra!!! Jag håller tummarna. ;-)