fredag 19 oktober 2007

Yes!

Hej!

Måste bara göra stora VÅGEN för min kompis Erica som lånade ut ett litet hälunderlägg i förrgår till mej och det är som om jag vunnit en miljon på lotto!!! Jisses så skönt! Kände med en gång när jag lade det i skon, hälen kom upp ett par centimeter, smärtan lättade väldigt fort och jag kunde gå mycket bättre! Efter en natt med vriststöd, ipren och zonsalva så är det (peppar peppar peppar) nästan borta! Knallar runt på hälunderlägget och känner mej väldigt lättad! Vågar inte ta ut det ännu, så jag väntar en dag till innan jag får vänja av mej vid det långsamt (enligt doktor Ericas ordination).

Nu håller jag tummarna för att detta håller! Kängorna som troligtvis är boven i dramat är för evigt förpassade till garderoben och jag har letat upp mina gamla Viking kängor istället. Still going strong. Och värt varenda spänn av dryga lusentappen dom kostar... Det lönar sig INTE att snåla på bra skor, det är något jag kan skriva under på...

Snart snart snart skall jag åka och träna en stund på klubben! Får väl göra övningar där jag itne behöver gå så långt, rutan, hopp, stegen, fjärr och ltie sånt där....

Hopp o hej leverpastej // Carina

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hoppas att din fot läker fort nu. jag är bara här och kikar runt. Härlig blogg. Funderar på att byta till blogspot också.
Hoppas att det är enkelt. Jag är ju inte duktig på datorer. Min son 10 år är grymt duktig. Jag förstår inte hur han bär sig åt.
Jag tror att jag börjar bli gammal, nehä, det där skrev inte jag ;0)
/Åsa och Ganto