onsdag 29 oktober 2008

höstlov

Hej hej!

Denna vecka är det höstlov och barnen är lediga.

I skrivande stund har jag tagit mej en kaffepaus och accompanjeras av mina kära barn som kivas kring en bärbar dator. På jobbet. Det är inte så himla kul att vara ensam hemma hela tiden och idag bestämde vi att dom skulle gå med till jobbet och så skulle vi gå och äta Tai mat.
Emma bokade en klipptid häromdagen, så det passade bra. Klippsalongen ligger 100 meter från jobbet, så hon kunde gå dit själv. Stora damen!
För en stund sen kom en kortklippt (page) halvvuxen tjej tillbaka, jösses...

Anton vägrar klippa sig, utan skall samla till långt hår... Pust... Det är bara det att han har ärvt Anders lockiga hår (jo, det är säkert, han är lockig när det inte är kort-kort-kort-klippt), och det blir ju sådär med alla virvlar medan det växer ut... Nåväl, han får väl prova så får vi se..

Annars är jag fortfarande rätt lack sen i söndags. Inte ens nya Arrakjackan som kom på posten kunde få humöret att klättra uppåt. Igår var det fri träning innan TL utbildnignen men jag hade inte lust för fem öre.

I morrn skall jag hjälpa Yvonne lite med kommendering inför tävling, hoppas att det kan få tillbaka sugen... På lördag har jag tänkt att träna oavsett humör, och har man tur så kanske det går riktigt bra så man kan få tillbaka lite motivation...
I värstaste fall så har jag ju Stockholmsresan om 2 veckor med träningskompisarna, när vi skall åka till Linda och Co och träna en hel helg, får jag inte tillbax sugen då så är det dax att bli orolig...

Hej på er // Carina

1 kommentar:

Yvonne o Vilja sa...

Klart att du skall komma uppåt på kurvan igen!
Och det klart att du gör..! Hundträning är inte hundträning utan Carina!
Trist att inte jackan kom.. Speciellt när det är kallt som tusan nu! Brr.. :(
Kram