onsdag 6 juni 2007

Go morrn!

Igår tog jag och Narni en sväng till klubben för att mjukstarta lite inför kommande lägerhelg. Det gick jättebra och hon var riktigt taggad för att hitta på kul saker. Det mesta verkade hon komma ihåg ;-)) Några kompisar hade också hittat dit, och vi hade en trevlig stund i gröngräset och sommarvärmen. Sen fick jag hasta iväg till affären för att bunkra förråden...

Narni är nästan helt som vanligt, lite mer "jumpy" än innan, men det tror jag gör över också på sikt. Igår tog vi dom sista "skräck-ställena" och efter att ha gått som på tå förbi, så går nu Narni förbi med svansen högt och ser ut som vanligt. Lite kvarstår kanske ännu, eftersom hon gärna vill öka tempot när vi går förbi, men det försvinner nog också på sikt..

Min nacke är också på bättringsvägen, efter att min troll-karl-napprapat fixat och grejjat. Det var en nerv som hade kommit i kläm mellan två kotor i nacken och som fick musklerna att krampa. När han fick det att lossna så småningom, så kändes det hur skumt som helst efteråt, precis som om axeln och vänstersidan av ryggen och armen var helt domnade..

Idag är det klubbens dag på TJBK och jag och barnen skall åka dit. Narni också såklart, men hon får nog räkna med att sitta i bilen en hel del.

Hopp och hej leverpastej
Carina & Narni

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!!

Vad roligt att sitta och läsa vad som händer när man inte träffats på ett tag...!

Skönt att det är bättre med Narni!
Snart är det läger!

Jippie! :D

Kram Yvonne o Louie

Anonym sa...

Vad skönt att Narni mår bättre! Kände mig lite orolig där ett tag, men nu är dessa orosmolm som bortblåsta :)
Lycka till på ert helgläger med Malin!

Kram