söndag 1 februari 2009

Utmaning

Oj, oj säger jag bara. Veckan som gick har varit helt hysterisk och går till historien... Dessvärre är majoriteten sånt man inte kan blogga om så det får vänta till mina memoarer...

Har blivit utmanad av Susanne, Kerstin och Ulle, ju!

mina favoritprogram:
★ NCSI
★ Jesse (oops glömt namnet men det är iallafall Tom Selleck och deckarstuk)
★ Mythbusters
★ Det okända

4 saker jag gjorde i går:
★ Var på symposium i Alingsås "påverkan eller åverkan" med Kerstin Malm, Björn Forkman och Kent Svartberg (BF och KF var SKITBRA!)
★ Åt på nya Burgerking med Eva
★ Satt i krismöte hela kvällen, tredje denna veckan..
★ Sov jävligt dåligt

4 saker jag ser fram emot:
★ En lösning på två olika akuta kriser som pågår
★ Ledig tid så jag kan pussa mina barn och träna min hund
★ Läger till sommaren
★ Semester med husvagnen

4 favoriträtter:
★ Hotellets Lasagne
★ Flygande Jacob
★ Grillat med pommes på sommarkväll med ett glas rött
★ Marängschwiss

4 saker på min önskelista:
★ Lung och ro utan press från alla håll
★ Att nära och kära är friska och har det bra.
★ Mera hundträning
★ Semester...

4 personer som jag utmanar:
★ Linda
★ Bosse
★ Anna
★ Erica (skaffa dej en blogg)

Hejsvejs // Carina

2 kommentarer:

Linda sa...

Hahaha när jag lästa dina favoriträtter fick jag för mig att det var grillad korv och pommes du längtade efter och då fnissade jag lite :D Men det var ju grillat och det är ju alltid en höjdare!

Hoppas ni kan bromsa expresståget ni just verkar ha hamnat på. Känslan att man passerar perrong efter perrong utan att hinna av är hemsk, jag vet!

Kram till er alla!!

Anonym sa...

taget