lördag 22 september 2007

Träning

Idag har vi haft team träning på annan plats än klubben. Ett jättelikt gärde alldeles utanför Skärhamn. Det var kanonbra. Vår grupp körde uppletande, budföring, framåtsändande, skott och plats. Jag gömde mej bakom en sån där vit plastbal och Narni låg lungt och avslappnat! Jättebra! Avslutade med trevlig fika innan vi åkte hemåt.

Jag och Narni skall sikta in oss på LKL 2 nu i okt och november, medan vi väntar på nästa tillgängliga lägreklass till våren... Tänkte att platsliggande, rutan, framåtsändande och uppletande kan vara en lagom vinterträning för oss. Lika bra att träna inför elitklasserna redan från början, så blir lägstanivån högre, och därmed får mina stackars nerver en bättre chans att hålla sig i schack när vi väl blir färdiga.

Jag lyckades faktiskt vara ledig igår, och tog tillfället i akt och städade och pillade lite hemma, men fick även till en träning med Anna och Frank i ösregnet på eftermiddagen med två barn i släptåg (mutade dom med bullar och festis)... Det blev kanonbra träning! Först uppletande och sen rutan, saktagående och avslutade med en plats när det fullkomligt öste ner. Och Narni låg som gjuten! Två dagar i rad! Helt klart ett genombrott. Måste komma ihåg att skriva upp det på min checklista på kylskåpet...

Nä, nu skall jag gå och äta!

Kramar från Carina & Narni

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey good day to you! check out this new social networking site click www.yuwieref.com Invite friends, hangout and get paid!