tisdag 22 maj 2007

Bilder från Ivön

Therese var flitig med kameran, och titta, vi fastnade på bild!!

Här kikar domaren ända ner i halsen på Narnia, utan protester från Narni. Den danska domareleven står på min högersida...



Det var i detta läget man skulle haft en handler, och själv stått och hojtat på utsidan ringen, som alla andra! Men skam den som ger sig! Ulle, du ville ju följa med och vara passopp?? Vad tror du om handler-passopp?? Det kanske kan bli provison... Betald resa och mat?? ;-)) Jag tar hojta jobbet på utsidan ringen...

Kram Carina & Narni

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha... jag tycker du ser jätteduktig ut! Men självklart så ställer jag upp om du behöver hjälp... vi får väl träna lite och se. :-)

Jag är inte sjuk.. inte ens barnen längre, men jag är i stenungsund och jobbar. ;-)

Kram

Kerstin och Gouda sa...

Hej Carina!
Jag kan inte skicka mail eftersom jag forfarande inte fått min ADSL inkopplat, men om du går in på min blogger så finns allt där om Goudas utställningsresultat. Ha de gott.//Kerstin.