onsdag 16 maj 2007

Vänstervarv!

Idag styr jag och Therese kosan söderut till SBLOs belgarspecial på Ivön! Det skall bli väldans kul att få kika in i utställningsvärlden igen... Har väl inte direkt haft några framgångar i sporten, och då blir det ju inte så kul i längden... Fast iofs när proffshandlern Eva ställde Greta 2000-2001 nån gång, så fick hon CK och domarn viftade med certet (fast vi hade ju ingen gk lägreklass eftersom hon var skottberörd), men fick stoppa tillbaka det igen...

Ikväll är det domarmiddag och Therese har fixat med en husvagn som vi skall kvarta. Vi får väl se om vi träffar på några känningar... Belgarvärlden är inte så väldans stor...

I morgon öppnar veterinärbesiktningen 10:00 så det blir lite sovmorron också ju!

Efter lite privatträning av Ulle så tror jag att jag har lite koll på vad man skall göra där inne i ringen också! Tack tack!

Återkommer med rapport så småningom! Håll tummarna!

Kram
Carina & Narni

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi håller tummarna för allt vad de håller!!! Och med tanke på hur bra det gick för Narnis syster förra helgen så tror vi att det kommer att gå superduper för er också!

Lycka till önskar pappa Dart med flock!!!

Anonym sa...

Hallåååå!! Nu vill jag ha rapport. :-) Så duktiga som ni var på träningen så tror jag att det går galant... sedan att Narnia är en liten goding också är ju också en fördel... ha ha...

Kramar