torsdag 25 september 2008

Torsdag

Gokväll på er!

Tänk vad det kan köra ihop sig i schemat i bland... i morrn hade jag lovat att köra några barn i Antons klass på teater, brukar ju vara ledig på fredag eftermiddagar och tänkte att då kan jag passa på att dra mitt strå... Hm... Några timmar därefter får jag meddelande att vi får besök från Filipinerna på jobbet... På fredag eftermiddag. Japp. Inte nog med detta, utan samma kväll har Emma bokat in sin lilla fest för sina kompisar... Som skall sova över. Nästa vecka fyller svärfar 65 och i morrn fyller även min pappa. Och för någon vecka sen fyllde min bror, när han var ute och reste. Så lördagen har blivit vikt åt att försöka ta iallafall fadern, brodern och Emmas kaffekalas. Svärfar får vi fira lite mer nästa vecka. Och på söndag skall jag tävla i Uddevalla... På måndag är det möte med skolan och lite annat grejs, på tisdag fyller Emma på riktigt och jag skall på kurs. Och på onsdag flyger jag med jobbet till Paris på konferens och är borta till på fredag... Man kan ju bli matt för mindre.

Det är nästan så man tänker att kan det bara bli slutet på nästa vecka, så blir allt lungt och skönt igen. Troligtvis är det väl något annat på gång vid det laget..

Fördelen med allt ovanstående är att själva tävlingen på söndag har blivit rätt avdramatiserad i jämförelse...

Nix pix och gonatt!
Carina & Narni

3 kommentarer:

Anonym sa...

Puh, vad trött man blir! Men jag känner igen det, bara den dagen eller veckan har gått så blir det lugnare. Men då brukar det dyka upp nya saker!
Ta det lungt och sov gott.
Suzie

ulrica sa...

Haha.. visst är det underbart. Behöver aldrig vara rädd att man skall bli uttråkad.

Ha nu en underbar helg och lycka till på söndag!

Kramar från en som har en helt ledig lördag.. tror jag.. ;-)

Linda sa...

Kul att höra att du har att göra :D Tycker alltid att tiden har en tendens att inte räcka till, men man kan ju utan tvekan säga att du utnyttjar i varje fall maximalt av den tid du fått dig tilldelad!

LYCKA TILL på söndag, Du vet att jag håller tummarna!!!

Angående upptag/påsläpp så är min tanke att lära henne att gå på spåret vinkelrätt men fortsätta med direktpåsläppen för att hon ska fortsätta att vilja framåt i spåret... Vi får väl se om det fungerar, tids nog blir jag ju varse.

Kram kram